Experimenting is fun/Kísérletezni jó

sam_6639_1
Beaded bead by MyBeadCreatives

I’ve been busy lately. Creative. And had lots of fun. And I feel good because of it. I had a few late nights, a sick child, sick hubby and sick myself in the last couple of weeks. Made big plans (which I hopefully will announce soon), found a new hobby – scrapbooking, made some personal gifts for my family (which I am going to show you later on). As I said, I’ve been busy. And I feel darn good and energized right now 😉

After I have finished my Morelia I needed a bit of a break from beads. I was literally dreaming in black and turquoise 😀 So I started an entirely new project, which I have been planning to try  for a long time, namely: scrapbooking. It sucked me in fast and hard, I made three mini photo albums as gifts in 4 short days. It’s safe to say: I have found a new hobby. I really really enjoyit.

But after a week, beaded ideas began to bug me again. So I returned to my beads and started experimenting. As you already know, some time ago I came up with the idea of the little SD triangles and I just knew there are a lot more possibilities in this stitch. Idea comes after idea, what I could do with it, what I could build, how I could embellish etc.

I gave in and started experimenting. First I got a rather unexpected result, I must say. I was quite good at geometry in school, so I have to admit, I don’t know, why I didn’t see where my experiment is leading me, but I admit, that I was not expecting what I got. I wanted to make a round beaded bead and got this instead:

sam_6564
SD cube by MyBeadCreatives

A cute cube. 😀 And I love it! So I made another one of this right away and more are about to come, I promise.

After I was finished I got on and started to  make a bracelet, but I just got so hooked up on the idea of beaded beads that my hands involuntarily turned my new project into one. I threw “some” 4 mm Swarovski bicones and 3 mm round Swarovski pearls into the mix, stuck with the geometrical shape and voilá:

sam_6610_1
Beaded bead by MyBeadCreatives

And right after this I made another one – a round one this time 😉

sam_6638_1
Round beaded bead by MyBeadCreatives

I have a very good idea, how I will turn these into actual jewelry, but right now I just wanted to show them to you.

I love them and can’t wait to go on with my little experiments. I have a bunch of ideas still in my head 😉

Check the gallery for more photos and let me know what you think about them.


sam_6639_1
Beaded bead by MyBeadCreatives

Igen elfoglalt voltam mostanában. Kreatívkodtam. Sokat. És ettől nagyon jól érzem magam. Volt néhány hosszú éjszakám, rövid alvásokkal, beteg gyerek, beteg férj és beteg én. Tervezgettem/tervezgetek (és remélem, hogy ezeket hamarosan meg is oszthatom majd veletek), új hobbit találtam magamnak a scrapbooking személyében, és készítettem néhány ajándékot a családomnak – ezeket is mutatom hamarosan, habár nem gyöngyök 😀 Szóval, mint mondottam volt, elfoglalt voltam mostanában. És ez feltötltött.

Miután befejeztem a Morelia-t, hátra kellett lépnem egy kicsit és parkolópályára tenni a gyöngyöket, mert szó szerint fekete-türkizben álmodtam 😀 Így hát teljesen új dologba kezdtem és kipróbáltam azt, amivel már nagyon régen szemeztem, nevezetesen a scrapbookingot. Hát, mit ne mondjam, hamar és nagyon mélyre szippantott, négy nap alatt három mini fotóalbumot is elkészítettem. És imádtam minden pillanatát. Azt hiszem, teljes bizonyossággal kijelenthetem: egymásra találtunk, a scrapbooking meg én 😉

Egy héttel később viszont már döngették a fejemben az ajtót a gyöngyök, így nem volt mit tenni, visszatértem hozzájuk. És nekiálltam kísérletezni. Mint tudjátok, nemsokkal ezelőtt pattant ki a fejemből az ötlet az SD háromszögekkel. Tudtam, hogy ebben a technikában még rengeteg lehetőség van, amik csak arra várnak, hogy felfedezzem őket. Ötlet jön, ötlet után, gyakorlatilag azt se tudom, melyiknek fogjak neki, annyi ötletem van, hogyan lehetne összefűzni őket, mit lehetne még építeni belőlük, hogyan lehetne díszíteni stb.

Szóval, beadtam a derekam és nekiálltam kísérletezgetni. Első nekifutásra, kicsit meglepődtem, bevallom, nem arra számítottam, amit kaptam. Elég jó voltam geometriából anno, így nem tudom, hogy miért is nem állt össze a kis agyamban, mi lesz a végeredmény. Golyó alakú bogyót szerettem volna. Ezt kaptam helyette:

sam_6564
SD cube by MyBeadCreatives

Cuki kocka 😀 Ütős lett és imádom! Annyira megtetszett, hogy azonnal csináltam is belőle még egyet, és fogok is még többet is.

Miután a kockákkal készen lettem, tovább próbálkoztam. Karkötő volt a fejemben, de annyira beették az agyukba magukat a 3D-s geometriai formák, hogy szinte önkéntelenül is arra vittek a a kezeim. Bedobtam hát “egy pár” 4 mm-es Swarovski bicont és 3 mm-es Swarovski gyöngyöt a kalapba és voilá:

sam_6610_1
Beaded bead by MyBeadCreatives

És rögtön ezután jött még egy, ezúttal tényleg golyó bogyó 😀

sam_6638_1
Round beaded bead by MyBeadCreatives

Elég határozott elképzelésem van, milyen ékszer lesz ezekből, de nem bírtam ki, hogy nem mutassam meg őket. Határozottan elégedett vagyok velük 😉 Mutatom majd a kész ékszereket is.

Imádom őket, és alig várom, hogy folytassam a kísérletezgetést. Mert kísérletezni jó. És rengeteg ötletem van még 😉

Nézzétek meg a galériát és mondjátok el, mit gondoltok a bogyóimról! 🙂

 

Leave a Reply

