Solossë in Bead&Button

Annamaria-Dudas
Solossë

About the time when I have finished my Solossë (you can read more about the necklace here) a post came up in my news feed on Facebook that October 2015 was Visit Your Local bead Shop month and Bead Style Magazine (together with Bead&Button) was looking for entries for the Visit Your Local Bead Shop Design Contest.

I have never, ever thought about entering my work in any kind of contest before, but I have to tell, I felt so accomplished I was ready to give it a shot. After all why not? There was nothing to lose. The worst thing that could happen? That nothing happens. That’s not so bad, right?

So, I entered my Solossë on sheer impulse, before I could change my mind. After the deadline for new entries was over I checked back. There were 114 jewels (check them out here) and as I looked at them I got a bit discouraged. The selection of winners happened through votes and I am not a vote collecting kind of girl.  I think I haven’t even mentioned to anyone that I entered the contest – well, except my husband. There were two additional winners picked by the editors of Bead Style and Bead&Button Magazines.

I haven’t given any more thoughts to the whole thing, when at the end of November, out of the blue and to my total shock I got an e-mail from Bead Style that  I am among the winners! My necklace was selected as editor’s pick and was scheduled to appear in both Bead Style and Bead&Button. I was sooo happy and sooo excited. This was a huge thing for me and I felt honored that my work got picked by the editors.

I was asked not to announce it just back then, but wait for a while longer. I could hardly keep my mouth shut. I have to send Solossë to Wisconsin to be photographed and I waited patiently.

Well, a few days ago my necklace arrived back to me from its big journey and I got the complimentary issue of June’s Bead&Button Magazine (unfortunately Bead Style Magazine came to a stop, the March issue was the last) with a beautiful shot of my Solossë in it. It is just a shot, a small photo of me, but I have felt so proud and honored I cannot even begin to describe it.

I kindly got some material to use, so I can show you what will be in B&B. The photo they have taken of the necklace is so beautiful. It does justice to Solossë.

I am honored to have this opportunity and it gave me so much inspiration to continue my journey in the beading world!


Körülbelül egyidőben azzal, hogy befejeztem Solossë-t (a nyakékről itt olvashattok bővebben) a Facebook hírfolyamomon felbukkant egy poszt, miszerint 2015 október ismét Visit Your Local Bead Shop (Látogass el a helyi gyöngyboltba – vagy valami ilyesmi, olyan nehéz ezeknek jó fordítást találni) hónap, melynek keretében a Bead Style és Bead&Button magazinok design versenyt hirdetnek és várják a jelentkezőket.

Soha azelőtt még csak eszembe sem jutott benevezni a munkáimat semmilyen versenyre, de bevallom, mikor elkészültem ezzel a nyekékkel elégedett voltam vele, így azt gondoltam, talán megpróbálhatnám. Végül is, miért ne? Veszíteni valóm nincs, a legrosszabb, ami történhet, hogy nem történik semmi. Ez nem olyan rossz, nem?

Így hát, mielőtt meggondolhattam volna magam, beneveztem Solossë-t. Miután a nevezési határidő lejárt, felmentem az oldalra. 114 ékszert neveztek be (megnézhetitek őket itt) és ahogy végignéztem őket, kissé elbátortalanodtam. A nyertesek kiválasztása szavazással történt. Bevallom, én nem vagyok az a nagy szavazatgyűjtő fajta. Amennyire emlékszem, szinte senkinek nem is említettem, hogy egyáltalán beneveztem – a férjemnek tuti, de nagyjából ennyi. További két ékszert a Bead Style és a Bead&Button szerkesztői választottak ki.

Ezek után nem sok gondolatot vesztegettem az egészre, az esélytelenek teljes nyugalmával konstatáltam, hogy egy próbát megért a dolog, míg nem november végén kaptam egy e-mailt a Bead Style Magazintól, hogy Solossë a nyertesek között van! A szerkesztők egyik választása az én ékszeremre esett, így a nyakékem meg fog jelenni a Bead Style és a Bead&Button Magazinokban! Olyan boldog voltam és olyan izgatott! Számomra ez igazán nagy dolog és megtiszteltetésnek éreztem, hogy a szerkesztők az én ékszeremet választották.

Azonnal szerettem volna világgá kürtölni, de megkértek, hogy ne tegyem még, így nagy nehezen ugyan, de befogtam a számat. Solossë elindult Wisconsinba, hogy lefotózhassák, én pedig türelmesen vártam.

Nos, a napokban Solossë visszatért hozzám a nagy útról a Bead&Button Magazin júniusi tisztelet példányával karöltve (sajnos időközben a Bead Style Magazin megszűnt, a márciusi volt az utolsó kiadvány), amiben egy gyönyörű fotót találtam a nyakláncomról. Csak egy fotó, meg egy rólam, de engem ez a kis “semmiség” annyira büszkévé és boldoggá tett, hogy elmondani nem tudom.

Kaptam némi anyagot, hogy használjam őket, így megmutathatom, mi lesz az újságban. A kép, amit Solossë-ról csináltak, annyira, de annyira szép, és igazán jól visszaadja, hogyan is mutat a valóságban (az én fotóim ehhez képest a hagyjuk kategóriába esnek).

Megtisztelve érzem magam és megerősítést kaptam, hogy folytassam gyöngyös kalandjaimat!

Leave a Reply

