The color changing Gerbera / A színváltós Gerbera

Color changing Gerbera
Color changing Gerbera

Last week I ordered some dagger beads having this particular project in mind. I have never used dagger beads before, but this pendant is just so captivaing. So, my beads arrived the day before yesterday and I knew I wouldn’t rest until I haven’t done at least one of these beauties.

I am in the middle of another project, but took time for the Gerbera. I needed a change anyway (I am about to write a post later today about multi-projecting). 😉

This pendant is really unique with its multicolor / colorchanging beads. Actually every single material I used (except for the thread) is multicolored.

The Swarovski rivoli is luminous green. Yes, yes I know, it doesn’t look like it has anything to do with green. But believe me it is 😉 Actually it got this purplish color from the 15/0 seed beads I used (I don’t know the exact color – it is like iridescent bronz with purple/plum). The Miyuki Delica I used to bezel the rivoli with is metallic golden olive iris – this was the color I coupled the rivoli to.

And the Czech daggers. Well, I love extraordinary colors and those daggers are that for sure. The bigger ones (5*16 mm) are Magic Purple. It is blueish-purplish-greenish-metallic. The Czech glass beads have a big selection of these “magic” colors and every single one of them looks amazing. I sure will be purchasing some more of these. The smaller daggers (3*10 mm) are a mix. They have a bronze coating and as you see they twinkle in different colors as well and are actually transparent.

When I paired the beads and the Gerbera was taking shape the colors fitted each other so perfectly well.

I really adore this little flower 🙂

To see how many colors it has, check out the Gallery below.

Original pattern: Perle4u

You can also find a tutorial on Youtube, which is slightly different as the original, but it’s great: Tutorial – Simil Gerbera


Múlt héten rendeltem néhány dárda gyöngyöt, kifejezetten ehhez a medálhoz. Soha nem használtam dárda gyöngyöket ezelőtt, de ez a medál annyira megkapó, hogy muszáj volt kipróbálni. Nos, a gyöngyök tegnapelőtt megérkeztek és tudtam, nem nyugszom addig, míg meg nem fűzőm ezt a szépséget.

Igaz, hogy épp egy másik ékszer elkészítésével vagyok elfoglalva, de azt félbehagytam egy kicsit a Gerbera kedvéért (még mára tervezek egy posztot arról, mit gondolok a több projekt párhuzamos készítéséről). 😉

A medál igazán egyedi lett, köszönhetően a színváltó / színjátszó gyöngyöknek. Tulajdonképpen minden alapanyag (a cérnát leszámítva 😀 ) különböző színekben pompázik, ez adja a különlegességét.

A Swarovski rivoli luminous green. Igen, igen, tudom, nem úgy néz ki, mintha bármilyen zöld lenne benne. Pedig de, higgyetek nekem 😉 Tulajdonképpen a lilás színét a 15/0-ás kásának köszönheti, amit a befoglaláshoz használtam (a pontos színét sajnos nem tudom, irizáló bronzos/lilás/szilvás színe van). A Miyuki Delica, amit használtam, metál írisz óarany, a rivolihoz választottam ezt a színt (zöldes/fémes/lilás ez is).

És akkor a cseh dárdák. Nos, szeretem a feltűnő, különleges színeket, és ezek a dárdagyöngyök biztosan azok. A nagyobbak (5*16 mm) a Magic Purple fantázianévre hallgatnak és kékes/zöldes/lilás//aranyos/metálos és még ki tudja milyen színben játszanak. Elég nagy a választék a cseh dárdákból ezekben a “mágikus” (Magic) színekben, higgyetek nekem, egytől egyig fantasztikusak. Bizton állíthatom, hogy fogok még pár ilyen színt szerezni. A kisebb dárdák (3*10 mm) bronzos bevonatúak, de a fényben ezek is mindenféle színben játszanak, és tulajdonképpen átlátszóak.

Ahogy összeválogattam a színeket, elkezdtem fűzni és a Gerbera lassan formát öltött, láttam, hogy a színek gyönyörűen kiegészítik egymást.

Imádom ezt a kis virágot 🙂

További színeiért nézzétek meg a lenti Galériát.

Eredeti minta: Perle4u

A Youtube-on van egy videó, ami ugyan eltér az eredeti mintától, de nagyon jó: Tutorial – Simil Gerbera

Leave a Reply

